Romanttiset kukkaisunelmat!

Mitä? Kirjoittaako se oikeesti? Juu, minä kirjottelen piitkästä aikaa! Huhhuh, tää kevät on kyllä ollu muutoksen, stressin ja kiireen kevät. Bloggailu onkin jäänyt juuri sen takia vähän vähemmälle, mutta nyt näin kesää vasten voisin täältä hieman heräillä! Mulla on uusi asuntokin tällä hetkellä, joten siitä aion tehdä jonkinlaisen oman postauksen myöhemmin. Pitäähän minun nyt esitellä teille minun miniyksiötäni! Instagramissa seuraavat on varmaankin jo jotain kuvia nähnytkin!

Tässä kuitenkin päivän kynnet:


Lakkana kynsissä on Allessandron joku kynsilakka, josta on nimi tai koodi lähtenyt jo matkoihinsa! Leimailut on jostakin Bundle Monsterin CYO -setin laatasta, ja kukkaset ovat Turun kynsiharrastajien ensimmäisestä miitistä saadut! Herkät eikös? Nää kynnet oli nätit vaan hetken. Suihkun jälkeen mulla oli vaan puolet kukista jäljellä, vaikka olin lakkauksen päällyslakalla viimeistellytkin.

Ihanaa alkanutta kevättä ja kesää! Toivottavasti palailen taas pian blogimaailman äärelle!

Kommentit

Suositut tekstit