Syksyn esittelemättömät lakkaostokset!

Tajusin, että miulla on jäänyt esittelemättä muutamia lakkoja joita olen tänä syksynä ostanut. Tajusin myös sen, että en ole oikeasti ostanut tänän syksynä paljoakaan lakkoja! Tosin lähes kaikki lakat jotka olen ostanut ovat olleet hyviä merkkejä eivätkä alelaarin löytöjä (Oih, missä herkulliset alelaarit luuraavat?).


Ennen syyslomaa kotiutin itselleni Ebaysta Seche Viten kaverina China Glazen On Safari kokoelmasta neljä lakkaa: Elephant Walk, Exotic Encounters, Purr-fect Plum ja Desert Sun:n. Näitä lakkoja olen himoinnut siitä alkaen kun ne syksyllä 2012 ilmestyi. Vasta nyt sain otettua itseäni niskasta kiinni ja tilattua himoitsemani lakat, koska eihän himotuslakkoja ole mitään järkeä jättää ostamatta!



Kävimme muutaman kaverini kanssa Tukholmassa viikko sitten ja toin sieltä itselleni tuliaiseksi kasan karkkia ja nämä kolme Essien kynsilakkaa: Thight Night, Dive Bar ja Decadent Dish:n. Nämä olivat tarjouksessa laivalla osta kolme maksa kaksi, joten en voinut ohittaa tuota tarjousta. Kauan hyllyä kaiveltuani valitsin juuri nämä kaunokaiset itselleni.


Kävin eilen hyvän kynsiystävättäreni luona ja hän antoi napata hänen myynnissä olevista lakoista ilmaiseksi ne mitkä tahtoisin (Kiitti Tiia <3). Sain siis kasan ihania lakkoja itselleni ja ne odottavat tyytyväisinä kynsilleni pääsyä! Tuo Kinetics:n Tiffany on lähes dupe China Glazen For Audrey:lle (Jota olen siis himoinnut jo kauan), joten en malta odottaa miltä se näyttää kynsillä.

Miltäs ostokseni näyttää?

Kommentit

  1. No nyt on kyllä ihanan syksyisiä sävyjä! (: Tosi namit ostokset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :3 Oon huomannu, että himoitsen nyt kaikkia tuommosia murrettuja syksyisiä sävyjä. Normaalisti kun tykkään kirkkaista väreistä.

      Poista
  2. Essiet ovat herkullisen värisiä! Mun mielestä pitäisi tulla lisää tollasia Chinan Safari-kokoelmia, koska niitä värejä mä en halua kokoelmiini :D Ole hyvä vaan ilmaisista lakoista, sainpahan ne muuttamaan meiltä pois ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Miun mielestä noi Safarit on ihania. Sopivia just syksylakoiksi ku kaikki on niin ankeeta! Hehe, kiitos! :3

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit