Piirilevyt näpeissäni

Ostin joululomalla vihdoin ja viimein kauan himoitsemani Flormarin Duocrome DC02, joka paljastui yllättävän ruskeeksi yksilöksi. Lakkahan siis taittaa tuommoiseen kuparin sävyyn, vihreään, turkoosiin sekä siniseen. Leimakuvio on Bundle Monsterin CYO laatasta numero 415, jota olen myös kauan himoinnut leimaamani kynsille.

Oon rakastunut tällaiseen lakkaukseen jossa yhdistyy duochrome lakka sekä valkoinen leimaus. Tää nimittäin näyttää niin syötävän hyvältä. Tykkään!



- Lakka: Flormar Duocrome DC02 - Leimakuvio: Bundle Monster CYO 415 -

Kuten varmaan huomaatte koko nettisivun ulkoasu on mennyt uusiksi. Minua alkoi kyllästyttämään entinen, hieman lapsellinen malli joten päätin tehdä aivan uuden ja aikuismaisemman ulkoasun. Ylhäällä oleva banneri vielä etsii itseään, sillä aion vaihtaa blogin nimen lähitulevaisuudessa. Olen pyöritellyt päässäni monenlaisia nimiä, mutta en ole vielä osannut päättää mikä olisi paras. Tuo nykyinen nimi ei jotenkin enää ole minua ja tahtoisin muutenkin nimen joka ei välttämättä kertoisi blogini sisällöstä niin paljon. Minä kun kuitenkin kirjoitan melkolailla kaikesta. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit