Söppänän punainen hamonen!

Tässä hieman asukuvaa viime viikonlopulta! Ostin tämän ihanan pirtsakan (ja hieman jouluisen hameen) juuri ennen joulua, sillä tarvitsin uuden pirtsakan punaisen hameen. Jostain syystä tykästyn hirmuisesti punaisiin alaosiin. Minulla on yksi toinen punainen hame, jota tahtoisin aina käyttää kun lähden johonkin juhlimaan. Punainen väri vaan tekee heti jotenkin pirteämmän ja skarpimman lookin!


- Hame: H&M (Kirppis) - Kaulakoru: Kirppis - Paita: Premoda - 

Tammikuu on aina vuoden kiireisintä aikaa (tai ainankin minulla). En ole kerennyt edes ajattelemaan koko tammikuun aikana. Olen vaan juossut paikasta toiseen kuin päätön kana. Koko ajan on jotain muistettavaa, mentävää ja tehtävää.. Mitäpä tehtävää minulla siis on? Aloitin nyt tammikuussa toimimaan koulutusala yhdistyksemme huvivastaavana, joten minä olen ollut mukana järjestämässä kaikenmoisia tapahtumia. Lisäksi aloitin myös erään pienen työprojektin, joka sisältää paljon Photoshoppia ja Illustratoria. Olen koittanut myös etsiä itselleni harjoittelupaikkaa kevääksi ja minulla on pari paikkaa mielessä mistä pitäisi kysyä ja mistä olen jo kysynyt. Kesätyöasiat myös painaa mieltä, sillä en ole vielä tehnyt yhden yhtää hakemusta! Ahdistavaa! Hommaa löytyy vaikka millä mitalla ja kohta alkaa koulutehtävien palautuspäivätkin lähestymään. 

Onko siellä muita ketkä tuntemat tämän saman tammikuun stressin?

Kommentit

  1. Voi että mikä hame! Oon etsinyt vastaavaa (tosin mustana, kun en mä osaa käyttää mitään muita värejä : D) varmaan ikuisuuden. Love it!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit